Svi agenti su trenutno zauzeti, molimo Vas da pokušate ponovo.

Otkaži Ponovi zahtev
Pošalji e-mail

Došlo je do greške, e-mail nije poslat. Molimo Vas da pokušate kasnije!

OK

Vaša poruka je poslata, odgovor ćete dobiti na navedenu e-mail adresu.

OK

Vaša poruka je poslata, prvi slobodan agent će Vam odgovoriti u najkraćem roku.

Otkaži

Trenutno nismo na mreži. Molimo Vas da ostavite poruku, odgovor će biti poslat na navedenu e-mail adresu.

Da li vam je potrebna pomoć?

roming

Managed LAN

Koristite Managed LAN uslugu i povežite lokacije Vaše kompanije u jedan mrežni sistem - lokalnu mrežu. Managed LAN podrazumeva:

  • instalaciju aktivne mrežne opreme (svičeva, rutera)

  • inicijalnu konfiguraciju

  • administraciju aktivne mrežne opreme (svičeva, rutera)

Za uslugu Managed LAN definisani su sledeći nivoi podrške:

osnovni nivo napredni nivo profesionalni nivo

U okviru osnovnog nivoa podrške obezbeđujemo Vam:

  • Podršku 8 sati dnevno, radnim danima u periodu od 8 časova do 16 časova
  • Mogućnost prijavljivanja smetnje tehničkoj podršci putem telefona ili e-mail-a, sa vremenom potvrde prijema smetnje od najduže 1 sata ukoliko je problem prijavljen u vremenskom intervalu od 8 časova do 16 časova, radnim danima
  • Udaljeni pristup Vašoj opremi
  • Izlazak na teren naših stručnih lica, u vremenskom intervalu definisanom iznad, ukoliko, u roku od 4 sata od trenutka potvrde prijema, smetnja nije rešena daljinskim putem
  • Vreme rešavanja smetnje - do kraja sledećeg radnog dana, posmatrano u odnosu na dan kada je potvrđena prijava smetnje
  • Izmenu konfiguracije rutera i/ili switch-a na Vaš zahtev, i to po 1 izmenu mesečno.
podnesi zahtev

U okviru naprednog nivoa podrške obezbeđujemo Vam:

  • Podršku 12 sati dnevno, radnim danima i subotom, sa izuzetkom državnih praznika, u periodu od 8 časova do 20 časova
  • Mogućnost prijavljivanja smetnje tehničkoj podršci putem telefona ili e-mail-a, sa vremenom potvrde prijema problema/smetnje od najduže 1 sata, ukoliko je smetnja prijavljena u vremenskom intervalu definisanom za napredni nivo podrške
  • Udaljeni pristup Vašoj opremi
  • Izlazak na teren naših stručnih lica, u definisanom vremenskom intervalu, ukoliko, u roku od 2 sata od trenutka potvrde prijema, smetnja nije rešena daljinskim putem
  • Vreme rešavanja smetnje – najduže 4 sata od trenutka potvrde prijema smetnje
  • Izmenu konfiguracije rutera i/ili switch-a na Vaš zahtev, i to po 3 izmene mesečno.
podnesi zahtev

U okviru profesionalnog nivoa podrške obezbeđujemo Vam:

  • Podršku 24 sata dnevno, 7 dana u nedelji
  • Mogućnost prijavljivanja smetnje tehničkoj podršci putem telefona ili email-a, sa vremenom potvrde prijema od 1 sata
  • Udaljeni pristup Vašoj opremi
  • Izlazak na teren naših stručnih lica, ukoliko u roku od 2 sata nakon potvrde prijema, problem/smetnja nije rešena daljinskim putem
  • Vreme rešavanja smetnje - 4 sata od trenutka potvrde prijema smetnje
  • Izmenu konfiguracije rutera i/ili switch-a na Vaš zahtev, i to po 5 izmena mesečno.
podnesi zahtev