Svi agenti su trenutno zauzeti, molimo Vas da pokušate ponovo.

Otkaži Ponovi zahtev
Pošalji e-mail

Došlo je do greške, e-mail nije poslat. Molimo Vas da pokušate kasnije!

OK

Vaša poruka je poslata, odgovor ćete dobiti na navedenu e-mail adresu.

OK

Vaša poruka je poslata, prvi slobodan agent će Vam odgovoriti u najkraćem roku.

Otkaži

Trenutno nismo na mreži. Molimo Vas da ostavite poruku, odgovor će biti poslat na navedenu e-mail adresu.

Da li vam je potrebna pomoć?

slika

Kompanija Telekom Srbija dobitnik je Virtus nagrade za dugoročno partnerstvo sa neprofitnim sektorom za saradnju sa Nacionalnom dečjom linijom koja pruža telefonske savete deci širom Srbije. Nagrada predstavlja još jednu potvrdu  posvećenosti kompanije da kroz partnerstva sa različitim organizacijama da svoj doprinos u cilju  rešavanja važnih društvenih problema.

„Telekom Srbija tradicionalno posebnu pažnju posvećuje deci i poštovanju njihovih prava, stoga smo izuzetno ponosni što je još jednom prepoznata opredeljenost naše kompanije ka društveno odgovornom poslovanju. Već 11 godina uspešno sarađujemo sa Nacionalnom dečjom linijom, a nastavićemo i dalje da pružamo značajnu podršku sa istim ciljem – da se glas dece čuje, da adekvatno odgovorimo na njihove potrebe, kao i da podignemo svest javnosti o dečijim pravima“, izjavila je Marija Bošković, direktorka Sektora za PR kompanije Telekom Srbija.

Postojanje i razvoj telefonskih servisa za decu jedan je od modela promocije dečjih prava i zaštite dece od nasilja, zloupotreba i diskriminacije, kao i prava deteta na bezbedno detinjstvo i život u porodici. Nacionalna dečja linija (NADEL), pod brojem 116111, predstavlja telefonsko savetovalište za decu sa ciljem da se zaštite od potencijalnih rizika, kao i da im se obezbedi bolje i sigurnije odrastanje. Svojim angažovanjem, Telekom Srbija je omogućio besplatnu telefonsku podršku 365 dana u godini, 24 časa dnevno, sa svih fiksnih i mobilnih linija.

Pored direktnih donacija, pomoć Telekoma Srbija obuhvata i obezbeđivanje opreme, besplatni telefonski saobraćaj i troškove održavanja linije, besplatnu on-call tehničku podršku u bilo koje doba dana ili noći, kao i medijsku podršku. Dodatno, kompanija je pomogla i osnivanje call centra za Roditeljsku liniju (ROLIN), namenjenog odraslima.

“Ogroman posao koji Telekom Srbija obavlja decenijama u cilju podrške civilnom društvu, kroz razne aktivnosti, jeste ono što može biti uzor svima onima koji žele biti socijalno odgovorni. Kada je reč o našim servisima koje obezbeđujemo za decu, mlade i porodicu, možemo  reći da ove usluge možda nikada ne bi ugledale svetlost dana da nije bilo Telekoma Srbija. Ogroman broj poziva koji je opslužen zahvaljujući mogućnosti da deca i roditelji besplatno pozovu naše servise, učinila je da povećamo bezbednost dece, da preveniramo i sprečimo nasilje, mnogo puta do sada. Hvala svima koji su prepoznali koliko je važno imati ovakvog partnera u radu”, izjavila je Željka Burgund, rukovodilac programa NADEL i Roditeljski telefon

Nagrada Virtus za dugoročno partnerstvo između poslovnog i neprofitnog sektora dodeljuje se već deset godina od strane Trag fondacije. Za 2013. godinu ova nagrada je u istoj kategoriji dodeljena kompaniji Telekom Srbija za saradnju sa organizacijom Junior Achievement Serbia (Dostignuća mladih u Srbiji).

slika
slika

Svake nedelje, na zvaničnom Facebook profilu u okviru akcije Kulturna sreda, mts svojim pratiocima poklanja karte za pozorišne predstave, koncerte i muzeje. Pored pomenutih nagrada, mts će poklanjati i umetnička dela, a već ove srede to će biti prva grafika u nizu - „Moj Beograd“ autorke Milice Žarković. 

Detaljnije
slika
slika

Milan Simić, izvršni direktor za IT podršku i ICT servise, i Filip Banković, izvršni direktor za tehniku, aktivno su učestvovali u pisanju manifesta za „Digitalnu Srbiju“ kojim se ova Inicijativa predstavila javnosti. 

Detaljnije
slika

„Pupin memorijalni projekat”, partnerski projekat Obrazovno-istraživačkog društva „Mihajlo Pupin“ i kompanije Telekom Srbija, našao se među prvih pet projekata u okviru takmičenja Svetskog samita o informacionom društvu. 

Detaljnije
slika

Dvanaest gradskih opština u Srbiji, čiji su građani bili najaktivniji u sakupljanju fiskalnih računa i slipova u okviru nagradne igre „Uzmi račun i pobedi“, Telekom Srbija je nagradio Wifi zonama sa besplatnim internetom u trajanju od 15 meseci. Nagradni konkurs je pokrenula Nacionalna alijansa za lokalni ekonomski razvoj (NALED) u saradnji sa Vladom Republike Srbije u cilju podizanja svesti građana i privrede o značaju suzbijanja sive ekonomije. 

Detaljnije
slika

Startapovima Balloonera, AddTag i Cactomain dodeljene su novčane nagrade za dalje razvijanje poslovnih ideja u okviru prvog mts startap ubrzanja, programa podrške preduzetničkim timovima koji predviđa ukupan novčani iznos od 20.000 evra. Tročlani žiri ocenio je da rešenja tima Balloonera za jeftinije balonske letove u svemir i istraživanje stratosfere, servis tima Cactomain za pojednostavljeno registrovanje i upravljanje internet domenima, kao i rešenje tima AddTag za lakšu komunikaciju brendova i posetilaca na festivalima i drugim događajima, imaju najviše izgleda da u narednom periodu razviju održive proizvode i ostvare uspeh i na globalnom tržištu.

Detaljnije
slika

Magazin „Diplomacy&Commerce“ dodelio je nagradu za održivi razvoj i doprinos zajednici za 2016. godinu kompaniji Telekom Srbija za njene aktivnosti u oblasti društveno odgovornog poslovanja. Nagradu je primio generalni direktor Telekoma Srbija, Predrag Ćulibrk, zahvalivši se stručnom žiriju i redakciji magazina koji su prepoznali napore kompanije u ovoj oblasti. 

Detaljnije
slika
slika