Svi agenti su trenutno zauzeti, molimo Vas da pokušate ponovo.

Otkaži Ponovi zahtev
Pošalji e-mail

Došlo je do greške, e-mail nije poslat. Molimo Vas da pokušate kasnije!

OK

Vaša poruka je poslata, odgovor ćete dobiti na navedenu e-mail adresu.

OK

Vaša poruka je poslata, prvi slobodan agent će Vam odgovoriti u najkraćem roku.

Otkaži

Trenutno nismo na mreži. Molimo Vas da ostavite poruku, odgovor će biti poslat na navedenu e-mail adresu.

Da li vam je potrebna pomoć?

slika

Kompanija Telekom Srbija dobitnik je Virtus nagrade za dugoročno partnerstvo sa neprofitnim sektorom za saradnju sa Nacionalnom dečjom linijom koja pruža telefonske savete deci širom Srbije. Nagrada predstavlja još jednu potvrdu  posvećenosti kompanije da kroz partnerstva sa različitim organizacijama da svoj doprinos u cilju  rešavanja važnih društvenih problema.

„Telekom Srbija tradicionalno posebnu pažnju posvećuje deci i poštovanju njihovih prava, stoga smo izuzetno ponosni što je još jednom prepoznata opredeljenost naše kompanije ka društveno odgovornom poslovanju. Već 11 godina uspešno sarađujemo sa Nacionalnom dečjom linijom, a nastavićemo i dalje da pružamo značajnu podršku sa istim ciljem – da se glas dece čuje, da adekvatno odgovorimo na njihove potrebe, kao i da podignemo svest javnosti o dečijim pravima“, izjavila je Marija Bošković, direktorka Sektora za PR kompanije Telekom Srbija.

Postojanje i razvoj telefonskih servisa za decu jedan je od modela promocije dečjih prava i zaštite dece od nasilja, zloupotreba i diskriminacije, kao i prava deteta na bezbedno detinjstvo i život u porodici. Nacionalna dečja linija (NADEL), pod brojem 116111, predstavlja telefonsko savetovalište za decu sa ciljem da se zaštite od potencijalnih rizika, kao i da im se obezbedi bolje i sigurnije odrastanje. Svojim angažovanjem, Telekom Srbija je omogućio besplatnu telefonsku podršku 365 dana u godini, 24 časa dnevno, sa svih fiksnih i mobilnih linija.

Pored direktnih donacija, pomoć Telekoma Srbija obuhvata i obezbeđivanje opreme, besplatni telefonski saobraćaj i troškove održavanja linije, besplatnu on-call tehničku podršku u bilo koje doba dana ili noći, kao i medijsku podršku. Dodatno, kompanija je pomogla i osnivanje call centra za Roditeljsku liniju (ROLIN), namenjenog odraslima.

“Ogroman posao koji Telekom Srbija obavlja decenijama u cilju podrške civilnom društvu, kroz razne aktivnosti, jeste ono što može biti uzor svima onima koji žele biti socijalno odgovorni. Kada je reč o našim servisima koje obezbeđujemo za decu, mlade i porodicu, možemo  reći da ove usluge možda nikada ne bi ugledale svetlost dana da nije bilo Telekoma Srbija. Ogroman broj poziva koji je opslužen zahvaljujući mogućnosti da deca i roditelji besplatno pozovu naše servise, učinila je da povećamo bezbednost dece, da preveniramo i sprečimo nasilje, mnogo puta do sada. Hvala svima koji su prepoznali koliko je važno imati ovakvog partnera u radu”, izjavila je Željka Burgund, rukovodilac programa NADEL i Roditeljski telefon

Nagrada Virtus za dugoročno partnerstvo između poslovnog i neprofitnog sektora dodeljuje se već deset godina od strane Trag fondacije. Za 2013. godinu ova nagrada je u istoj kategoriji dodeljena kompaniji Telekom Srbija za saradnju sa organizacijom Junior Achievement Serbia (Dostignuća mladih u Srbiji).

slika

Kompanija Telekom Srbija dobitnik je Svetosavske nagrade za izuzetan doprinos i kontinuirano ulaganje na polju obrazovanja koji su ostvareni tokom prethodne godine. Među vodećim projektima kompanije iz te oblasti posebno se izdvaja akcija „Stvaramo znanje“ u okviru koje je Telekom Srbija obezbedio informatičku opremu za 20 osnovnih škola širom Srbije. Poseban značaj tog projekta ogleda se u činjenici da je realizovan u godini kada je informatika postala obavezan predmet u svim osnovnim školama. Priznanje dodeljuje Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja, pojedincima, institucijama, udruženjima i kompanijama za doprinos kvalitetnom obrazovanju i vaspitanju dece.  

Detaljnije
slika

Finale ovogodišnjeg mts app konkursa na kom je proglašeno pet timova i pet najboljih aplikacija za mobilne uređaje održano je u beogradskom Startit centru. Prema oceni žirija, pobedu su odnele aplikacije: „Solve&Share“ i  „Eduno“ timova iz gimnazije „Bora Stanković“ iz Niša, aplikacija „ConTags“ tima iz gimnazije „Bolyai“ iz Sente, zatim aplikacija „Stories“ Luke Jovičića iz Matematičke gimnazije u Beogradu i aplikacija „Gde je problem?“ tima iz Šabačke gimnazije. Učenici, autori aplikacija nagrađeni su vrednim mobilnim telefonima, a istovremeno su se plasirali u regionalno finale konkursa pod nazivom „Regionalni app izazov“, gde će biti u prilici da se susretnu i takmiče sa vršnjacima iz Bosne i Hercegovine i Crne Gore.

Detaljnije
slika
slika

Konferencija “Teen Talk 2017” pod pokroviteljstvom mts-a, održana je 23. novembra u beogradskom Domu omladine. Peta po redu konferencija okupila je veliki broj javnih ličnosti iz oblasti komunikacija, psihologije, medija i filma koje su razgovarale na temu “What digital native generation wants?”, ali i o brojnim pitanjima koja muče današnje tinejdžere. 

Detaljnije
slika
slika

„Pokret za žensku košarku - Marina Maljković“, koji već skoro dve godine sa velikim uspehom sprovodi besplatne škole košarke za devojčice osnovnoškoskog uzrasta, promovisao je vodič za odrastanje pod nazivom „250 dobrih saveta".

Detaljnije
slika
slika

Telekom Srbija i Privredna komora Srbije (PKS) predstavili su na konferenciji Sinergija 17, u okviru Biznis dana, rezultate saradnje na digitalnoj transformaciji PKS, kao neophodnog preduslova dalje digitalizacije poslovanja tradicionalnih industrija u Srbiji. 

Detaljnije
slika