Svi agenti su trenutno zauzeti, molimo Vas da pokušate ponovo.

Otkaži Ponovi zahtev
Pošalji e-mail

Došlo je do greške, e-mail nije poslat. Molimo Vas da pokušate kasnije!

OK

Vaša poruka je poslata, odgovor ćete dobiti na navedenu e-mail adresu.

OK

Vaša poruka je poslata, prvi slobodan agent će Vam odgovoriti u najkraćem roku.

Otkaži

Trenutno nismo na mreži. Molimo Vas da ostavite poruku, odgovor će biti poslat na navedenu e-mail adresu.

Da li vam je potrebna pomoć?

slika

Kompanija Telekom Srbija dobitnik je Virtus nagrade za dugoročno partnerstvo sa neprofitnim sektorom za saradnju sa Nacionalnom dečjom linijom koja pruža telefonske savete deci širom Srbije. Nagrada predstavlja još jednu potvrdu  posvećenosti kompanije da kroz partnerstva sa različitim organizacijama da svoj doprinos u cilju  rešavanja važnih društvenih problema.

„Telekom Srbija tradicionalno posebnu pažnju posvećuje deci i poštovanju njihovih prava, stoga smo izuzetno ponosni što je još jednom prepoznata opredeljenost naše kompanije ka društveno odgovornom poslovanju. Već 11 godina uspešno sarađujemo sa Nacionalnom dečjom linijom, a nastavićemo i dalje da pružamo značajnu podršku sa istim ciljem – da se glas dece čuje, da adekvatno odgovorimo na njihove potrebe, kao i da podignemo svest javnosti o dečijim pravima“, izjavila je Marija Bošković, direktorka Sektora za PR kompanije Telekom Srbija.

Postojanje i razvoj telefonskih servisa za decu jedan je od modela promocije dečjih prava i zaštite dece od nasilja, zloupotreba i diskriminacije, kao i prava deteta na bezbedno detinjstvo i život u porodici. Nacionalna dečja linija (NADEL), pod brojem 116111, predstavlja telefonsko savetovalište za decu sa ciljem da se zaštite od potencijalnih rizika, kao i da im se obezbedi bolje i sigurnije odrastanje. Svojim angažovanjem, Telekom Srbija je omogućio besplatnu telefonsku podršku 365 dana u godini, 24 časa dnevno, sa svih fiksnih i mobilnih linija.

Pored direktnih donacija, pomoć Telekoma Srbija obuhvata i obezbeđivanje opreme, besplatni telefonski saobraćaj i troškove održavanja linije, besplatnu on-call tehničku podršku u bilo koje doba dana ili noći, kao i medijsku podršku. Dodatno, kompanija je pomogla i osnivanje call centra za Roditeljsku liniju (ROLIN), namenjenog odraslima.

“Ogroman posao koji Telekom Srbija obavlja decenijama u cilju podrške civilnom društvu, kroz razne aktivnosti, jeste ono što može biti uzor svima onima koji žele biti socijalno odgovorni. Kada je reč o našim servisima koje obezbeđujemo za decu, mlade i porodicu, možemo  reći da ove usluge možda nikada ne bi ugledale svetlost dana da nije bilo Telekoma Srbija. Ogroman broj poziva koji je opslužen zahvaljujući mogućnosti da deca i roditelji besplatno pozovu naše servise, učinila je da povećamo bezbednost dece, da preveniramo i sprečimo nasilje, mnogo puta do sada. Hvala svima koji su prepoznali koliko je važno imati ovakvog partnera u radu”, izjavila je Željka Burgund, rukovodilac programa NADEL i Roditeljski telefon

Nagrada Virtus za dugoročno partnerstvo između poslovnog i neprofitnog sektora dodeljuje se već deset godina od strane Trag fondacije. Za 2013. godinu ova nagrada je u istoj kategoriji dodeljena kompaniji Telekom Srbija za saradnju sa organizacijom Junior Achievement Serbia (Dostignuća mladih u Srbiji).

slika

Magazin „Diplomacy&Commerce“ dodelio je nagradu za održivi razvoj i doprinos zajednici za 2016. godinu kompaniji Telekom Srbija za njene aktivnosti u oblasti društveno odgovornog poslovanja. Nagradu je primio generalni direktor Telekoma Srbija, Predrag Ćulibrk, zahvalivši se stručnom žiriju i redakciji magazina koji su prepoznali napore kompanije u ovoj oblasti. 

Detaljnije
slika
slika
slika

Telekom Srbija dodelio je po šesti put nagrade za najbolje aplikacije za mobilne uređaje timovima koji su učestvovali na ovogodišnjem mts app konkursu. Pred žirijem, koji su činili predstavnici Telekoma Srbija i partnerske organizacije SEE ICT, bio je ozbiljan zadatak da u užoj konkurenciji od 21 aplikacije izabere one najbolje koje se izdvajaju po funkcionalnosti, originalnosti ideje, samostalnosti u izradi i inovativnosti, a posebno ističu društveno odgovornom namenom i vezom sa mts uslugama.

Detaljnije Pročitaj mi vest
slika

Na kraju izuzetno uspešne godine, Telekom Srbija, sada već tradicionalno organizovao je „mts akademiju“, svečanost namenjenu velikim i najlojalnijim biznis korisnicima i partnerima koji su doprineli uspesima i finansijskim rezultatima kompanije u tekućoj godini. Uz bogat umetnički program, na svečanosti su uručena i priznanja „Biznis partner“ koja Telekom Srbija dodeljuje za uspešnu poslovnu saradnju i izgrađen partnerski odnos.

Detaljnije
slika
slika
slika

Završnim radovima na unapređenju infrastrukture na teritoriji opštine Aleksinac kompanija Telekom Srbija omogućila je građanima Aleksinca znatno brži fiksni internet. Opština Aleksinac izabrana je za pilot projekat ALL–IP transformacije čime će otpočeti modernizacija informaciono-telekomunikacione infrastrukture širom Srbije. Vrednost investicionih ulaganja u pilot projekat iznosila je 1.600.000 evra.

Detaljnije
slika

Kompanija Telekom Srbija aktivirala je humanitarni SMS broj 9656 za pomoć i podršku programima koje UNICEF sprovodi u našoj zemlji. Korisnici mts mreže mogu da putem SMS poruke odrede iznos od 100 ili 200 dinara koji će se svakoga meseca sa njihovog računa automatski preusmeravati na račun kancelarije UNICEF-a u Srbiji.

Detaljnije