slika

Kontakt centar

Kreirajte sopstveni Kontakt centar koristeći našu infrastrukturu i personal.

Od sada ne morate da ulažete u skupu opremu i obučavate zaposlene, jer ćete uz našu uslugu imati punu funkcionalnost Kontakt centra.

 

podnesi zahtev

 

U skladu sa Vašim potrebama, na raspolaganju su Vam:

  • Preusmeravanje na broj koji nije u Kontakt centru (road-assistance, fax uređaj, izlaz ka PBX-u)
  • Komunikacija sa agentom/operaterom u Kontakt centru
  • Preusmeravanje na govorni aparat.

Kontakt centru se dodeljuje jedan ili više brojeva (to mogu biti potpuno novi ili već postojeći brojevi), a krajnji korisnik posle poziva dobija slobodnog operatera ili pozdravnu poruku sa opcijama koje može da odabere.

Prilikom kreiranja Kontakt centra na raspolaganju su Vam opcije:

  • Kontakt centar sa operaterima. Operatersko mesto - podrazumeva korišćenje našeg operaterskog uređaja i potrebnih resursa za funkcionisanje operatera u Kontakt centru
  • Kontakt centar sa IVR komunikacijom (Interacitive Voice Response) / govorni automat. Voice portal - omogućava korišćenje pozdravnih poruka i DTMF (tonsko) biranje opcija
  • Kombinacija Kontakt centra sa operaterima i govornim automatom.

U okviru usluge Kontakt centar nudimo Vam: Snimanje razgovora, Statistiku i izveštavanje, TTS (Text to speech engine), Automatski Outbound dialing, Angažovanje operatera u radnom odnosu u mts-u, Angažovanje supervizora u radnom odnosu u mts-u.