Svi agenti su trenutno zauzeti, molimo Vas da pokušate ponovo.

Otkaži Ponovi zahtev
Pošalji e-mail

Došlo je do greške, e-mail nije poslat. Molimo Vas da pokušate kasnije!

OK

Vaša poruka je poslata, odgovor ćete dobiti na navedenu e-mail adresu.

OK

Vaša poruka je poslata, prvi slobodan agent će Vam odgovoriti u najkraćem roku.

Otkaži

Trenutno nismo na mreži. Molimo Vas da ostavite poruku, odgovor će biti poslat na navedenu e-mail adresu.

Da li vam je potrebna pomoć?

Kako da mi odmah nakon plaćanja računa usluge mobilne/fiksne telefonije opet budu na raspolaganju?

Isključena Vam je neka od mts usluga zbog neplaćenog računa, izvršili ste uplatu i želite da Vam usluga bude odmah na raspolaganju?

Iskoristite mogućnost Uključenja na reč i uključite svoje usluge bez čekanja na evidentiranje uplate, pozivom na 0800123123, opcija 1

Šta je šifra korisnika i gde da je nađem na računu?

Šifra korisnika je jedinstveni broj koji služi za identifikaciju svakog pojedinačnog korisnika naših usluga i prikazana je u gornjem levom uglu vašeg računa. Pogledajte primer računa

Kako se obračunava zatezna kamata na račun koji je plaćen nakon predviđenog roka plaćanja?

Zatezna kamata se obračunava u skladu sa Zakonom o zateznoj kamati.

Ukoliko niste izmirili obaveze na vreme, obračun zakonske kamate vrši se od prvog dana docnje, zaključno sa danom konačnog izmirenja neizmirenih obaveza.