Svi agenti su trenutno zauzeti, molimo Vas da pokušate ponovo.

Otkaži Ponovi zahtev
Pošalji e-mail

Došlo je do greške, e-mail nije poslat. Molimo Vas da pokušate kasnije!

OK

Vaša poruka je poslata, odgovor ćete dobiti na navedenu e-mail adresu.

OK

Vaša poruka je poslata, prvi slobodan agent će Vam odgovoriti u najkraćem roku.

Otkaži

Trenutno nismo na mreži. Molimo Vas da ostavite poruku, odgovor će biti poslat na navedenu e-mail adresu.

Da li vam je potrebna pomoć?

Kako kupovati na portalu?

Opšte informacije i najčešće postavljana pitanja i odgovori!

 

 

Web kupovina proizvoda i usluga se obavlja u četiri jednostavna koraka. Nakon odabira polja kupi/podnesi zahtev prikazaće Vam se prozor sa opcijom: postojeći mts korisnik i novi mts korisnik. Ukoliko ste postojeći mts korisnik unesite svoje Korisničko ime i Lozinku.

Ukoliko prethodno niste kreirali nalog ili ste novi korisnik, to možete da uradite klikom na link kreiranje novog naloga. Registracija je sastavni deo procesa web kupovine i obavlja se samo jednom.

U zavisnosti od toga koju vrstu proizvoda/usluge kupujete, kroz sledeći korak biće Vam ponuđene određene pogodnosti ili dodatne usluge koje možete da odaberete. Potom, birate način plaćanja i navodite adresu za dostavu paketa ukoliko je dostava neophodna. Nakon potvrđivanja kupovine, na Vašu e-mail adresu koju ste dostavili prilikom kreiranja naloga, ćete dobiti potvrdu kupovine.

Kreiraj nalog

Ukoliko želite da izvršite web kupovinu neophodno je da se registrujete, odnosno kreirate nalog. Prilikom kreiranja Korisničkog naloga potrebno je  da unesete tačne i potpune podatke koji se tom prilikom zahtevaju. Uneti podaci se proveravaju (e-mail adresa, broj mobilnog telefona, JMBG, šifre korisnika) i Korisnički nalog neće biti kreiran u slučaju unosa netačnih podataka,.

E-mail adresa koju navedete prilikom registracije, odnosno kreiranja Korisničkog naloga, će se koristiti kao osnovno sredstvo komunikacije u vezi sa korišćenjem usluga, aplikacija i web kupovine.

slika
Prilagodite

Prilagodite vašu porudžbinu

Svaku porudžbinu možete da proverite i promenite pre potvrde kupovine, dok ne budete  potpuno zadovoljni. Ne brinite, podatke možete da promenite i nakon slanja porudžbine, ukoliko nas obavestite putem e-maila na webshop@telekom.rs.

Sigurna kupovina

Vaši lični i finansijski podaci su zaštićeni sigurnosnim protokolom (256-bitna zaštita- SSL) koji  koriste i renomirane poslovne banke. Kod prenosa podataka u toku autorizacije platne kartice koriste se 3D provere „Verified by Visa” i „MasterCard SecureCode” kako bi se onemogućio neovlašćeni pristup podacima.

U skladu sa važećim propisima, Telekom Srbija preuzima sve raspoložive mere u cilju zaštite podataka i smatra ih poslovnom tajnom. Podaci koje nam dostavite neće biti korišćeni u cilju dostave reklamnih obaveštenja, osim ukoliko za to prethodno ne date izričitu saglasnost.

Sigurna kupovina
Način plaćanja

Način plaćanja

Odabrani uređaj plaćate u celosti ili na rate putem mts računa.

Uređaj u celosti možete platiti platnom karticom prilikom podnošenja zahteva, kroz prvi mesečni račun ili pouzećem. Platne kartice sa kojima možete plaćati su: Maestro, MasterCard i Visa. Plaćanje pouzećem podrazumeva gotovinsko plaćanje kuriru prilikom preuzimanja narudžbine.

Ukoliko je potrebno da platite jednokratnu naknadu za uslugu, nju plaćate kroz prvi mesečni račun.

Mogućnost plaćanja na rate zaduženjem mesečnog računa imaju korisnici koji duže od 6 meseci koriste neku od usluga Telekoma Srbija za koju plaćaju mesečni račun (za mobilni broj, fiksni telefon, Internet paket, mts TV ili Box paket) i ukoliko je mesečna potrošnja najmanje 1.000 dinara.

Nakon uspešno obavljenog procesa naručivanja, na e-mail adresu biće Vam prosleđena poruka sa detaljima Vaše porudžbine. Molimo Vas da ovu poruku sačuvate do uručenja pošiljke.

Dostava na kućnu adresu

U cilju provere podataka navedenih prilikom kreiranja porudžbine, Telekom Srbija zadržava pravo pozivanja korisnika na kontakt telefon. U slučaju sumnje u tačnost navedenih podataka ili u slučaju da podatke nije moguće proveriti, Telekom Srbija zadržava pravo otkazivanja porudžbine o čemu ćete biti obavešteni putem e-maila, koji ste naveli prilikom registracije/kupovine.

Nakon obrade podataka iz Vaše porudžbine u Kreditnom birou, obavestićemo Vas o ishodu provere. Ukoliko je porudžbina (odobrena?)uspešno proverena, naručeni proizvodi se dostavljaju na adresu za isporuku. Ukoliko željeni model uređaja trenutno nije raspoloživ na zalihama, porudžbina prelazi u status rezervacije koja će biti realizovana odmah po pristizanju uređaja.

Dostava paketa na kućnu adresu je besplatna. Isporuka porudžbine moguća je isključivo na teritoriji Republike Srbije. Ako slučajno niste kod kuće u vreme dostave, svoj paket možete preuzeti u najbližoj Pošti. Biće  Vam ostavljena potvrda sa adresom i radnim vremenom Pošte u kojoj se paket nalazi. Pošiljku možete preuzeti u narednih 5 dana.

Radi Vaše zaštite i identifikacije, porudžbina koju ste formirali preko mts sajta će biti potvrđena uvidom u Vašu ličnu kartu. Bez prethodno opisanog uvida u ličnu kartu, kurir neće biti u mogućnosti da Vam uruči pošiljku.Pored porudžbine biće Vam dostavljen i pretplatnički ugovor, koga je potrebno da potpišete. Nije moguće da druga osoba potpiše ugovor umesto Vas.

Dostava
Dostava

Kako otkazati porudžbinu?

Ukoliko iz bilo kog razloga želite da odustanete od porudžbine, a niste još dobili uređaj na adresu, možete da nam pošaljete e-mail na webshop@telekom.rs.

Najčešća pitanja i odgovori

Potražite odgovore na najčešće postavljana pitanja.

Ponuda mobilnih uređaja i tarifa

Gde mogu da pogledam kompletnu ponudu mobilnih uređaja?

Kompletnu ponudu mobilnih telefona možete da pogledate klikom na link Telefoni ili tako što u glavnom meniju, na vrhu stranice, odaberete polje Mobilna, potom Mobilni uređaji, a zatim Telefoni. Kompletnu ponudu ostalih mobilnih uređaja (tablet uređaja i modema) možete da pogledate izborom polja Mobilni uređaji, pa zatim Tableti ili 3G i 4G modemi.

Šta ukoliko želim uređaj koji nije u ponudi?

U slučaju da se uređaj koji želite nalazi na našem sajtu, ali ga nije moguće poručiti jer je trenutno rasprodat, možete da nam pošaljete e-mail na webshop@telekom.rs, a mi ćemo Vas obavestiti ukoliko željeni uređaj ponovo bude dostupan. Ukoliko se radi o uređaju koji tek treba da stigne u prodaju, pogledajte da li postoji najava za uređaj na mts sajtu, gde se možete prijaviti, odnosno podneti zahtev za rezervaciju uređaja.

Gde mogu da pronađem pregled svih mobilnih usluga u mts ponudi?

Pregled svih mobilnih usluga možete da pogledate klikom na link Mobilna, ili izborom polja Mobilna u glavnom meniju.

Gde se nalaze cene postpejd tarifa?

Cene postpejd tarifa možete da pogledate na stranici Postpejd tarife ili izborom Mobilna iz glavnog menija, pa zatim Tarife i Postpejd.

Gde mogu da pronađem telefone koji idu uz Box pakete?

Ponudu telefona koji su dostupni uz Box pakete možete da pogledate na stranici Mobilni uređaji uz Box ili odabirom Box, Uređaji i zatim Mobilni uređaji.

Mobilne usluge

Kako mogu da prebacim broj iz druge mreže u mts?

Zahtev za prenos broja u mts mrežu možete podneti putem mts portala, na linku. U zavisnosti od Vaših potreba i prethodne potrošnje, možete da odaberete odgovarajuću tarifu - postpejd, pripejd ili mobilni net. Vaš zahtev može biti odobren ili odbijen, o čemu ćete biti obavešteni u roku od 48 sati nakon podnošenja zahteva. Nakon prebacivanja broja u mts, možete da izaberete popust na mesečnu naknadu ili mobilni uređaj.

Koliko traje postupak prenosa broja?

Postupak prenosa broja u mts mrežu traje naviše 5 radnih dana. Po prenosu Vašeg broja dobićete SMS poruku sa podacima o datumu i vremenu realizacije prebacivanja u mts mrežu. Aktivacija postpejd broja se vrši automatski po izvršenom prenosu broja, tj. po uključenju u mts mrežu, a za pripejd korisnike prvim pozivom.

Da li mogu da produžim ugovornu obavezu za svoj postpejd broj putem portala?

Da, možete da podnesete zahtev za produženje ugovorne obaveze za Vaš postojeći postpejd broj uz kupovinu nekog od mobilnih uređaja, klikom na link ili samo uz postpejd tarifu, klikom na link.

Kako mogu da pređem sa pripejda na postpejd?

Prelazak sa pripejda na postpejd možete da ostvarite izborom mts postpejd tarife sa uređajem ili bez uređaja.

Proces kupovine

Da li je potrebno da se registrujem pre kupovine uređaja putem portala?

Da. Potrebno je da se registrujete i formirate korisničko ime i lozinku ili unesete Vaše postojeće korisničko ime i lozinku.

Na koji način mogu da se registrujem na portalu?

Registacija na portalu je brza i laka. Pokrenite proces registracije ili pogledajte video uputstvo pre nego što se registrujete.

Kojim platnim karticama mogu da izvršim plaćanje?

VISA, Master i Maestro platnim karticama.

Želim da izvršim plaćanje platnom karticom, šta je sve potrebno od podataka?

Potreban je broj Vaše platne kartice, CVV2/CVC2 kod i datum isteka kartice.

Kada vršite naplatu sa mog računa?

Sredstva na Vašem računu se rezervišu tokom procesa kreiranja porudžbine, dok se račun zadužuje tek nakon uručenja pošiljke.

Da li je moguća isporuka van Srbije?

Za sada ne postoji mogućnost isporuke van teritorije Republike Srbije.

Na koji način potpisujem ugovor?

Kod prelaska sa pripejda na postpejd, zasnivanja novog ugovora, produženja ugovora sa ili bez uređaja, propratna dokumentacija će biti dostavljena na Vašu adresu. Jedan primerak ostaje Vama, a drugi, koji treba da bude potpisan, dajete kuriru.

Koji podaci su potrebni kako bih uspešno podneo zahtev?

Ukoliko ste novi mts korisnik potrebno je upisati: ime, prezime, JMBG, mesto i poštanski broj, ulicu i kućni broj, kontakt telefon, e-mail adresu i broj koji se prenosi (kod prelaza iz druge mreže ili sa pripejda na postpejd). Ukoliko ste postojeći mts korisnik i do sada se niste registrovali na mts portalu, potrebno je upisati: JMBG, e-mail, šifru korisnika ili broj telefona koji je u našoj mreži. Ukoliko želite, možete da promeniti svoju adresu za dostavu.

Da li su moji podaci sigurni?

Vaši lični i finansijski podaci su zaštićeni sigurnosnim protokolom (256-bitna zaštita - SSL) koji koriste i renomirane poslovne banke. Prenos podataka prilikom autorizacije kreditne kartice koristi 3D provere “Verified by Visa” i “MasterCard SecureCode” kako bi se u potpunosti onemogućio neovlašćeni pristup podacima. Ukoliko posumnjate u bespravno korišćenje podataka, obavestite nas pozivom na 0800 100 100 ili pošaljite e-mail na webshop@telekom.rs.

Šta je kreditini biro?

Kreditni biro je centralni nacionalni registar podataka o novčanim obavezama i o urednosti u izmirivanju obaveza fizičkih i pravnih lica prema bankama, pružaocima lizinga i drugih usluga. Kreditnom birou podatke dostavljaju sve banke, pružaoci lizinga, osiguravajuća društva, državni fondovi i drugi poverioci koji su odgovorni za tačnost i ažurnost podataka koji se iskazuju u izveštajima Kreditnog biroa. Neophodan korak u zasnivanju ugovorne obaveze sa Telekomom Srbija je provera u Kreditnom birou.

Kome mogu da se obratim za pomoć oko porudžbine?

U svakom trenutku možete da nam pošaljete e-mail na webshop@telekom.rs.

U kom roku mogu da otkažem ili da promenim porudžbinu?

Porudžbinu možete da vratite odbijanjem preuzimanja pošiljke ili da odnošenjem uređaja u najbližu mts poslovnicu. Rok za povraćaj je 14 dana od dana prijema pošiljke, uz popunjeni obrazac za jednostrani raskid ugovora, koga ste dobili prilikom preuzimanja pošiljke..

Dostava uređaja

U kom roku mi stiže uređaj?

Kod produženja ugovora, novog ugovora ili prelaska pripejda na postpejd, uređaj se isporučuje u roku od 4 radna dana.

Da li neko drugi umesto mene može da preuzme porudžbinu?

Ne, potrebno je da lično preuzmete Vašu poružbinu.

Da li se plaća dostava i koji su dokumenti potrebni za preuzimanje?

Dostava uređaja je besplatna. Kod preuzimanja, kurir će od Vas tražiti ličnu kartu na uvid, kao potvrdu Vašeg identiteta.

Na koji način ćete mi dostaviti uređaj?

Kod produženja ugovora, novog ugovora ili prelaska sa pripejda na postpejd, uređaj ćemo Vam dostaviti Post Express službom.

Da li mogu da tražim dostavu uređaja na adresu koja nije na mojoj ličnoj karti?

Da. Prilikom porudžbine moguće je zatražiti dostavu na adresu koja je različita od one u Vašoj ličnoj karti.

Šta se dešava ukoliko nisam kod kuće kada pokušate da mi dostavite uređaj?

Kurir će Vam ostaviti potvrdu sa adresom najbliže Pošte i radnim vremenom u kojoj možete da preuzmete uređaj u narednih 5 dana.

Kupio sam novi postpejd broj, kada će broj biti aktivan?

Kartica će biti aktivna onog trenutka kada dobijemo potpisan primerak ugovora od strane kurirske službe, a rok je 48 sati od potpisivanja ugovora.

Povraćaj uređaja

Kako mogu da vratim uređaj ako nisam zadovoljan kupovinom?

Uređaj možete da vrate odbijanjem preuzimanja pošiljke ili odnošenjem u najbližu mts poslovnicu. Rok za povraćaj je 14 dana od dana prijema pošiljke, uz popunjeni obrazac za jednostrani raskid ugovora, koga ste dobili prilikom preuzimanja pošiljke.

Dostavljen mi je neispravan uređaj. Na koji način mogu da ga vratim?

Ako ste dobili oštećen ili neispravan uređaj možete da ga vratite u najbližu poslovnicu.

eRačun

Šta je to eRačun?

eRačun je dokument u PDF formatu, identičan papirnom računu, koji se nalazi u okviru portala Moj mts i koji možete da pošaljete na svoju e-mail adresu. eRačun možete da aktivirate registracijom na portalu Moj mts, ili pozivom korisničkog centra na broj 0800 100 100. Saznajte više o usluzi eRačun.

Koje su pogodnosti eRačuna?

Odabirom usluge eRačun prilikom porudžbine fiksnih usluga ostvarujete dodatne pogodnosti. Saznajte više.

Usluge fiksne telefonije i Box paketi

Na kom mestu mogu da pogledam sve pakete usluga (Box pakete)?

Pakete usluga možete da pogledate klikom na link Paketi usluga ili na izborom polja BOX u glavnom meniju mts sajta.

Kako da odaberem Box paket koji odgovara mojim potrebama?

U skladu sa svojim potrebama, skockajte mts usluge koje već koristite ili želite da povežete u Box paket, uz povoljniju cenu i jedan račun. Na raspolaganju su Vam Box 2 (link na https://www.mts.rs/privatni/box/Box2), Box 3 (link na https://www.mts.rs/privatni/box/box3) i Box 4 (link na https://www.mts.rs/privatni/box/box4) paketi.

Šta je to optički priključak i da li imam mogućnosti za isti?

Optički priključak Vas povezuje na optičku mts mrežu i omogućava pristup internetu po velikim brzinama i najbolje iskustvo korišćenja multimedijalnih usluga. Proverite dostupnost optičkog priključka pozivom na 0800 100 100, u najbližoj poslovnici ili slanjem e-maila na webshop@telekom.rs.

Da li mogu da poručim pojedinačne mts usluge?

Pojedinačne usluge možete da izaberete na stranicama fiksne linije, interneta i televizije, ali obratite pažnju da se cene za pojedinačne mts usluge razlikuju od cena u okviru Box paketa, sa kojim ostvarujete dodatnu uštedu.

Gde mogu da pogledam cene pojedinačnih mts usluga?

Cene pojedinačnih mts usluga možete da pogledate na sledećim linkovima.

Gde mogu da pogledam aktuelne promotivne ponude?

Sve aktuelne promocije možete da pogledate odabirom polja Promocije u glavnom meniju na mts.rs.

Kupovina usluga fiksne telefonije na portalu

Da li je potrebno da se registrujem kako bih poručio usluge preko mts portala?

Da, ako vršite poružbinu usluga fiksne telefonije ili menjate svoj Box paket.

Na koji način mogu da se registrujem na portalu?

Registracija na portalu je brza i laka. Pokrenite proces registracije ili pogledajte video uputstvo pre nego što se registrujete.

Koji podaci su potrebni kako bih uspešno podneo zahtev?

Ukoliko ste novi mts korisnik potrebno je upisati: ime, prezime, JMBG, mesto i poštanski broj, ulicu i kućni broj, kontakt telefon i e-mail adresu. Ukoliko ste postojeći mts korisnik i do sada se niste registrovali na mts portalu potrebno je upisati: JMBG, e-mail, šifru korisnika ili broj telefona koji je u našoj mreži.

Da li mogu da produžim ugovornu obavezu za svoj Internet paket?

Da. Na portalu možete da produžite svoju ugovornu obavezu, čak i tri meseca pre isteka prethodne ugovorne obaveze.

Kako se potpisuje ugovor prilikom porudžbine nove usluge?

Ugovor za fiksnu telefonsku liniju će Vam dostaviti naš tehničar prilikom aktivacije priključka. Potrebno je da potpišete ugovor i da zadržite jedan primerak. Kod Interneta, mts TV paketa ili Box paketa, ugovor Vam šaljemo u paketu sa opremom. Usluga se smatra aktiviranom od trenutka potpisivanja ugovora. Unutar zakonskog roka od 14 dana možete da vratite opremu i da odustanete od usluge bez troškova za raskid ugovora.

Imam sve vaše usluge i želim da ih spojim u Box paket. Na koji način potpisujem ugovor?

Kod spajanja postojećih mts usluga u Box paket, ugovor ćete dobiti na kućnu adresu. Jedan primerak ugovora je potrebno potpisati i vratiti kurirskoj službi Post Express-a.

Da li su moji podaci sigurni?

Vaši lični i finansijski podaci zaštićeni su sigurnosnim protokolom (256-bitna zaštita - SSL) koji koriste i renomirane poslovne banke. Prenos podataka prilikom autorizacije kreditne kartice koristi 3D provere “Verified by Visa” i “MasterCard SecureCode” kako bi se u potpunosti onemogućio neovlašćeni pristup podacima. Ukoliko posumnjate u bespravno korišćenje podataka, obavestite nas pozivom na 0800 100 100 ili pošaljite e-mail na webshop@telekom.rs.

Na koji način mogu da se obratim za pomoć oko porudžbine?

U svakom trenutku možete da nam pošaljete e-mail na webshop@telekom.rs.

Što ako se dogodi greška pri upisivanju podataka?

U svakom trenutku možete da nam pošaljete e-mail na webshop@telekom.rs.

Instalacija usluge fiksne telefonije ili Box paketa

U kom roku će mi biti instalirane nove usluge?

Instalacija novih usluga će se obaviti u najkraćem mogućem vremenu. (da li možemo da navedemo koji maksimalni rok je u pitanju?)

Da li se plaća instalacija usluga? Šta se sve plaća pri instalaciji usluga?

Instalacija usluge uključuje dolazak tehničara i spajanje sve potrebne infrastrukture do Vašeg objekta. Navedena instalacija usluge se ne naplaćuje.

U kom roku stiže paket za samostalnu instalaciju?

Paket isporučujemo u najkraćem mogućem roku.

Da li će me tehničar kontaktirati pre instalacije usluge?

Da, tehničar će Vas pozvati na kontakt broj koji ste dogovorili prilikom razgovora sa agentom, kako bi odredili tačan termin dolaska koji Vam odgovara.

Šta ako ne mogu samostalno da povežem uređaje?

Detaljna uputstva o povezivanju uređaja možete da pronađete na stranicama Korisničke podrške ili pozivom na broj 0800 100 100.