Svi agenti su trenutno zauzeti, molimo Vas da pokušate ponovo.

Otkaži Ponovi zahtev
Pošalji e-mail

Došlo je do greške, e-mail nije poslat. Molimo Vas da pokušate kasnije!

OK

Vaša poruka je poslata, odgovor ćete dobiti na navedenu e-mail adresu.

OK

Vaša poruka je poslata, prvi slobodan agent će Vam odgovoriti u najkraćem roku.

Otkaži

Trenutno nismo na mreži. Molimo Vas da ostavite poruku, odgovor će biti poslat na navedenu e-mail adresu.

Da li vam je potrebna pomoć?

Usluga kontrole potrošnje za postpejd korisnike

Saznajte šta predstavlja i zašto je važno definisati iznos za kontrolu potrošnje na vašem broju.

slika

Usluga kontrole potrošnje omogućava vam da na jednostavan način i bez naknade, izvršite zabranu odlaznih poziva i slanja SMS poruka kada mesečni troškovi tih usluga u okviru nacionalnog saobraćaja pređu unapred određen iznos.*

Imate mogućnost da prilikom zaključenja ugovora ili naknadno definišete iznos za kontrolu potrošnje (limit). Kontrola potrošnje (limit) se odnosi na nacionalne odlazne pozive i SMS saobraćaj. Roming saobraćaj, naplata VAS servisa i nacionalni GPRS saobraćaj (mobilni Internet) nisu obuhvaćeni propisanim limitom.

Sve aktuelne standardne postpejd tarife (Priča, Miks, Super) kao i Mobilni Net paketi omogućavaju i zaštitu od prekomerne potrošnje mobilnog Interneta u nacionalnom saobraćaju. Izuzetak su posebne tarife za osobe sa invaliditetom, pojedine stare postpejd tarife i određeni stari Mobilni Net paketi. Korisnici ovih starih tarifnih profila u svakom trenutku mogu izvršiti prelazak na neku od novih tarifa i na taj način se zaštititi od neželjenih troškova.

Šta je limit i čemu služi?

U cilju unapređenja kvaliteta korisničkog iskustva, mts je svojim postpejd korisnicima omogućio uslugu kontrole potrošnje, definisanjem maksimalnog iznosa (limita) za potrošnju. Na ovaj način je postpejd korisnicima omogućena zaštita od prekomerne potrošnje, jer će nakon dostizanja definisanog iznosa odlazni saobraćaj biti privremeno obustavljen. Maksimalni iznos potrošnje, odnosno mesečni limit se odnosi na odlazne pozive i SMS poruke u nacionalnom saobraćaju, ostvarene nakon potrošenog saobraćaja koji dobijate u okviru mesečne naknade.
Kada se dostigne 80% definisanog iznosa za potrošnju šalje se SMS obaveštenje, dok se na 100% utrošenog iznosa realizuje isključenje odlaznog saobraćaja i takođe se šalje SMS obaveštenje. Nakon isključenja, automatsko uključenje saobraćaja vrši se prvog dana u narednom mesecu. Ukoliko želite da Vam saobraćaj bude uključen odmah nakon isključenja, potrebno je da podnesete zahtev za povećanje limita u mts poslovnicama, pozivom na 0800/100 100 ili da pošaljete mail na mtsinfo@telekom.rs.

Obračun saobraćaja ostvarenog u romingu vrši se nakon dobijanja izveštaja od strane roming partnera čije usluge koristite, što često nije u realnom vremenu. Ovo važi i za saobraćaj ostvaren korišćenjem usluga sa dodatom vrednošću (VAS), kao i za nacionalni  Internet saobraćaj, koji se takođe obračunava sa određenim kašnjenjem, što je odlika svakog postpejd sistema. Iz ovog razloga, postoji mogućnost da se po prijemu izveštaja utvrdi da je prekoračen maksimalan iznos za potrošnju, zbog čega će uslediti isključenje saobraćaja.

Kako biste izbegli nepredviđene troškove u romingu, predlažemo da aktivirate roming pakete Evropa i Crna Gora. Naši roming paketi, pored povoljnih cena poziva, SMS poruka i Interneta, omogućavaju i zaštitu od prekomerne Internet potrošnje. Roming pakete možete da aktivirate pozivom na *797# ili 0800/100 100, a detalje o paketima saznajte u delu Usluge/Roming (link na stranu https://www.mts.rs/privatni/mobilna/ostale-usluge/roming).

Na koju vrstu saobraćaja se odnosi unapred utvrđeni limit (maksimalni iznos) za kontrolu potrošnje?

Maksimalni iznos potrošnje (limit) predstavlja zaduženje bez obračunate mesečne naknade i dodatnih usluga. Limit Vas štiti od prekomerne potrošnje za ostvarene odlazne pozive i SMS poruke u nacionalnom saobraćaju.
Podsećamo vas da je u okviru  postpejd tarifa Miks, Super, Priča, Box mobilne linije, kao i novih Mobilni Net paketa, omogućena kontrola Internet potrošnje  u nacionalnom saobraćaju. Ukoliko  koristite postpejd tarifu u okviru koje ne postoji mogućnost korišćenja neograničenog Interneta, preporučujemo Vam da  odaberete jednu od mts postpejd tarifa u okviru koje nakon potrošenih MB u okviru mesečne naknade, možete da nastavite da koristite Internet smanjenom brzinom bez dodatne naplate. Navedene mts postpejd tarife(link na https://www.mts.rs/privatni/mobilna/tarife/postpejd ) možete da aktivirate na portalu Moj mts (link na stranu u okviru moj mts portala gde je omogućena promena tarifnog profila), u našim poslovnicama ili pozivom na 0800100 100.

Koliko iznosi moj limit?

U bilo kom trenutku možete da nam se obratite sa zahtevom za definisanje limita, pozivom na 0800 100 100 ili  na mail adresu mtsinfo@telekom.rs.

Kada mogu da definišem limit?

U bilo kom trenutku možete da nam se obratite sa zahtevom za definisanje limita, pozivom na 0800 100 100 ili  na mail adresu mtsinfo@telekom.rs.

Da li mogu da promenim definisani iznos za kontrolu potrošnje?

Da. Dovoljno je da podnesete zahtev u mts poslovnicama, pozivom na 0800100 100 ili slanjem zahteva uz navođenje broja ugovora na našu e-mail adresu mtsinfo@telekom.rs.

Koji je minimalni iznos limita?

Minimalni iznos je 1.200,00 dinara.

Koliko puta mesečno mogu da zahtevam povećanje/smanjenje limita?

Zahtev za smanjenje limita možete da podnesete jednom u toku meseca, dok zahtev za povećanje limita možete podneti više puta u toku meseca. Promena limita je besplatna.

Da li ću biti obavešten o realizaciji zahteva/promeni limita?

Po realizovanom zahtevu za promenu limita, dobićete SMS poruku obaveštenja.

Kako se realizuje uključenje odlaznog saobraćaja ukoliko je došlo do isključenja usled dostizanja definisanog limita?

Automatsko uključenje saobraćaja vrši se  prvog dana u narednom mesecu. Ukoliko želite da Vam saobraćaj bude uključen tokom meseca u kome je isključen odlazni saobraćaj zbog limita, potrebno je da podnesete zahtev za povećanje limita.
Zahtev možete da podnesete u mts poslovnicama, pozivom na 0800100 100 ili da pošaljete mail na mtsinfo@telekom.rs.

*Telekom Srbija pruža uslugu u skladu sa mogućnostima realizacije.

 

Telekom Srbija zadržava pravo da ne prihvati povećanje iznosa za kontrolu potrošnje i uključenje broja na zahtev korisnika, ako je to u interesu korisnika i Društva.