Svi agenti su trenutno zauzeti, molimo Vas da pokušate ponovo.

Otkaži Ponovi zahtev
Pošalji e-mail

Došlo je do greške, e-mail nije poslat. Molimo Vas da pokušate kasnije!

OK

Vaša poruka je poslata, odgovor ćete dobiti na navedenu e-mail adresu.

OK

Vaša poruka je poslata, prvi slobodan agent će Vam odgovoriti u najkraćem roku.

Otkaži

Trenutno nismo na mreži. Molimo Vas da ostavite poruku, odgovor će biti poslat na navedenu e-mail adresu.

Da li vam je potrebna pomoć?

Moj mts nalog

Kreirajte svoj mts nalog i iskoristite sve prednosti on-line kupovine, pregledajte usluge koje koristite, proverite trenutna zaduženja i listinge saobraćaja, platite račune putem platnih kartica ili dopunite mts pripejd kredit.

 

Kreiraj nalog
slika
UPUTSTVO ZA KREIRANJE NALOGA
  • Za kreiranje mts naloga potrebno je da unesete Vaš JMBG, nakon toga i Vaš mobilni mts broj telefona, ukoliko ste korisnik mts mobilne mreže ili šifru korisnika, ukoliko ste korisnik usluga fiksne telefonije.

  • Nakon prethodnog koraka, popunite obavezna polja – korisničko ime, lozinku i e-mail adresu.

  • Kao poslednji korak u kreiranju Vašeg mts naloga, neophodno je da kliknete na aktivacioni link koji Vam je poslat na mail kako bismo bili sigurni da je to Vaša internet adresa. Na ovaj način kreirali ste samo Vaš mts nalog i imaćete uvid u sve Vaše mts usluge koje imate, kao i opciju da aktivirate dodatne usluge i servise.

  • Ukoliko imate samo neregistrovani pripejd broj ili niste državljanin Srbije, izaberite opciju Nemam JMBG i unesite obavezne podatke poput korisničkog imena, lozinke i mail adrese.

  • U slučaju da posedujete mts TV ili Internet uslugu, nalog Vam je već kreiran tokom sklapanja ugovora za datu uslugu. Potrebno je samo da se ulogujete sa svojim korisničkim imenom i lozinkom koje ste tom prilikom dobili, a ukoliko ste ih zaboravili, tu je i link Zaboravljena lozinka/korisničko ime koji će Vam pomoći da se ulogujete na svoj nalog.

Ko sve može da kreira svoj mts nalog?

Nalog na korisničkom portalu Moj mts mogu da kreiraju svi korisnici mts usluga koji dobijaju mesečne račune na svoje adrese (fiksna ili mobilna telefonija, Internet, televizija i sl.), registrovani ili neregistrovani pripejd korisnici, ali i svi oni koji za potrebe kupovine nekih od mts usluga treba da imaju nalog.

 

Već ste kreirali nalog?

Ukoliko već imate kreiran nalog, kliknite na dugme Prijavi se u gornjem desnom uglu i unesite svoje korisničko ime i lozinku u formu koja se otvori.

 

Želite da kreirate svoj mts nalog?

Ukoliko nemate korisničko ime i lozinku, izaberite opciju Kreiraj nalog kako biste kreirali svoj nalog i mogli da koristite sve opcije mts portala.

 

Zaboravili ste lozinku ili korisničko ime?

Ukoliko ste zaboravili svoju lozinku ili korisničko ime, izaberite opciju Zaboravljena lozinka/korisničko ime preko koje ćete moći na jednostavan način da pristupite svom nalogu.

 

KUPOVINA NA MTS PORTALU

Ukoliko želite da izvršite web kupovinu neophodno je da se registrujete, odnosno da kreirate nalog.

Sa kreiranim nalogom jednostavno i brzo možete da obavite on-line kupovinu usluga i proizvoda iz bogate mts ponude – potrebno je samo da odaberete i kliknete na dugme "kupi".

Pogledajte ponudu:

MOJ MTS

Aktivni servisi

U delu Aktivni servisi imate detaljan pregled svih mts usluga koje posedujete. U okviru mobilne i fiksne telefonije, možete pogledati statistiku ostvarenog saobraćaja na dnevnom nivou, za željeni mesec, kao i listing.

 

Računi i plaćanja

U delu Računi i plaćanja možete pogledati neplaćene račune za mts usluge i na licu mesta ih platiti platnim karticama. Takođe, račun možete preuzeti, odštampati i platiti ukoliko ste to navikli da plaćanje vršite u pošti ili banci. Sve plaćene račune možete pregledati, a imate mogućnost i da platite račun nekom članu porodice ili prijatelju, samo Vam je potreban njegov JMBG i šifra korisnika. Ukoliko želite da mts račune dobijate u elektronskoj formi, prijavite se na opciju eRačun.

 

Moj nalog

U okviru dela Moj nalog možete da promenite podatke svog naloga poput lozinke, dodatne mail adrese i broja telefona, kao i da blokirate, odnosno obrišete svoj nalog, ukoliko više ne želite da ga koristite.