Svi agenti su trenutno zauzeti, molimo Vas da pokušate ponovo.

Otkaži Ponovi zahtev
Pošalji e-mail

Došlo je do greške, e-mail nije poslat. Molimo Vas da pokušate kasnije!

OK

Vaša poruka je poslata, odgovor ćete dobiti na navedenu e-mail adresu.

OK

Vaša poruka je poslata, prvi slobodan agent će Vam odgovoriti u najkraćem roku.

Otkaži

Trenutno nismo na mreži. Molimo Vas da ostavite poruku, odgovor će biti poslat na navedenu e-mail adresu.

Da li vam je potrebna pomoć?

Email

Zašto ne mogu da primim nijednu e-mail poruku?

  • Proverite vašu internet konekciju (status konekcije: connected/disconnected, online/offline)
  • Proverite da li ste pravilno upisali username i password (obratite pažnju na mala i velika slova)
  • Proverite da li ste pravilno upisali POP3 server u vašem e-mail klijentu

Ukoliko i dalje ne možete da primite nijednu e-mail poruku, kontaktirajte našu tehničku podršku na 0800 100 100.

Zašto ne mogu da pošaljem ni jednu e-mail poruku?

  • Proverite Vašu Internet konekciju (status konekcije: connected/disconnected, online/offline)
  • proverite da li ste uključili opciju "My server requires authentication" u Vašem e-mail klijentu
  • Proverite da li ste pravilno upisali Korisničko ime i Lozinku (obratite pažnju na mala i velika slova)
  • Proverite da li ste pravilno upisali SMTP server u Vašem e-mail klijentu
  • Proverite da li ste u Vašem antivirus programu podesili da se ne skenira odlazna pošta (neki antivirus programi prave isuviše veliku zadršku pri proveri odlazne pošte)

Ukoliko i dalje ne možete da primite nijednu e-mail poruku, kontaktirajte našu tehničku podršku na 0800 100 100.

Koji su parametri za podešavanje e-mail klijenta?

Prilikom podešavanja e-mail klijenta, potrebno je na svim mestima gde se traže podaci o korisničkom nalogu ili o korisničkoj e-mail adresi upišete traženi podatak u formatu: @, na primer

zdravko@mts.rs

Ostali parametri:

  • POP3 server: mail.mts.rs
  • SMTP server: mail.mts.rs
  • Incoming mail server > Remember password: No
  • Incoming mail server > Log on using Secure Password Authentication: No
  • Outgoing mail server > My server requires authentication: Yes
  • Outgoing mail server > Use same settings as incoming mail server: Yes

Koja je veličina mejlboksa i koja je maksimalna veličina e-mail poruke koju mogu da pošaljem?

Memorijski prostor u okviru e-mail naloga iznosi 1 GB, a maksimalna veličina jedne e-mail poruke koju možete da pošaljete je 20 MB.