Svi agenti su trenutno zauzeti, molimo Vas da pokušate ponovo.

Otkaži Ponovi zahtev
Pošalji e-mail

Došlo je do greške, e-mail nije poslat. Molimo Vas da pokušate kasnije!

OK

Vaša poruka je poslata, odgovor ćete dobiti na navedenu e-mail adresu.

OK

Vaša poruka je poslata, prvi slobodan agent će Vam odgovoriti u najkraćem roku.

Otkaži

Trenutno nismo na mreži. Molimo Vas da ostavite poruku, odgovor će biti poslat na navedenu e-mail adresu.

Da li vam je potrebna pomoć?

Da li mogu sa Kontrole troškova da pređem na postpejd tarifu ako imam važeću ugovornu obavezu i na koji način?

Tokom trajanja ugovorne obaveze možete preći na postpejd tarifu koja je cenovno ista ili viša od izabrane tarife prilikom potpisivanja ugovora. Promenu tarife možete obaviti pozivanjem kontakt centra na broj 0800/100 100 ili u mts poslovnici.

Na koji način mogu da smanjim svoju potrošnju?

Na raspolaganju su povoljni tarifni dodaci za minute, SMS poruke i internet, koje možete aktivirati u mts vodiču na *100# ili u aplikaciji mts centar u delu Promocije.

Da li mogu da pređem sa pripejda na Kontrolu troškova?

Da, možete preći sa pripejda na tarifni profil Kontrola troškova. Promena tarifnog profila je besplatna. Prilikom prelaska na Kontrolu troškova, možete da zadržite isti korisnički broj, a preostali iznos kredita sa vaše pripejd kartice biće evidentiran kao avansna uplata na vašem novom Kontrola troškova računu.

Da li mogu da pređem sa postpejda na Kontrolu troškova?

Da, ukoliko to želite, možete besplatno da pređete na Kontrolu troškova. Jedini uslov je da ste izmirili sva prethodna dugovanja i da je istekao vremenski period za koji ste potpisali ugovornu obavezu.

Koliko košta nova SIM kartica sa tarifnim profilom Kontrola troškova?

SIM karticu sa tarifnim profilom Kontrola troškova možete da kupite u svim našim poslovnicama i drugim prodajnim objektima širom Srbije po ceni od 200,00 dinara.

Da li mogu da zadržim isti broj u slučaju oštećenja, gubitka ili krađe SIM kartice?

Ukoliko oštetite ili izgubite SIM karticu možete besplatno da je zamenite za novu, uz zadržavanje istog broja, u bilo kojoj našoj poslovnici. Preporučujemo vam da krađu ili gubitak SIM kartice odmah prijavite našem Kontakt centru na broj 064 789 ili 0800 100 100 da bismo u što kraćem roku blokirali vašu SIM karticu i na taj način je zaštitili od neovlašćenog korišćenja.

Koji je broj SMS centra?

Broj servisnog SMS centra je: +381650000900

Da li je potrebno da uplatim depozit kako bih mogao/la da koristim roming uslugu?

Svim korisnicima tarifnih profila Kontrola troškova usluga rominga je automatski aktivirana i nije potrebno uplaćivati depozit.

Načini korišćenja vašeg broja u inostranstvu i roming tarife su isti kao za prepaid korisnike.

Kome mogu da se obratim ukoliko zaboravim svoj PIN i PUK kod?

Ukoliko ste zaboravili svoj PIN i PUK kod obratite se našem Kontakt centru na broj 064 789 ili 0800 100 100, ili dođite u neku od naših poslovnica. Pin i Puk kodove možete saznati i ukoliko se obratite putem e-mail-a na adresu mtsinfo@telekom.rs sa potrebnim podacima za identifikaciju ( ime i prezime, pretplatnički broj, jmbg i adresa za dostavu računa)

Na koji način mogu da dopunim kredit?

Kredit možete dopuniti brzo i jednostavno na više načina: sa fiksnog telefona pozivanjem besplatnog broja 0800/100 900, sa mts postpejd broja, u mts poslovnicama, na prodajnim mestima partnera (kiosci, prodavnice, benzinske stanice), na šalterima banaka, pošte ili preko mts portala mts.rs.(platnom karticom, putem mts postpejd broja ili bankovnog računa).

Kako mogu da proveravam stanje na mom Kontrola troškova računu?

Stanje kredita uključenog u mesečnu naknadu možete proveriti u okviru mts vodiča *100# ili u okviru mts centar aplikacije u delu Stanje računa. Stanje bonus kredita za pozive u mts mreži SMS poruke i prenos podataka možete proveriti i pozivanjem koda *108#. Preostale MB uključene u mesečnu naknadu možeš da proveriš na *105#.