Svi agenti su trenutno zauzeti, molimo Vas da pokušate ponovo.

Otkaži Ponovi zahtev
Pošalji e-mail

Došlo je do greške, e-mail nije poslat. Molimo Vas da pokušate kasnije!

OK

Vaša poruka je poslata, odgovor ćete dobiti na navedenu e-mail adresu.

OK

Vaša poruka je poslata, prvi slobodan agent će Vam odgovoriti u najkraćem roku.

Otkaži

Trenutno nismo na mreži. Molimo Vas da ostavite poruku, odgovor će biti poslat na navedenu e-mail adresu.

Da li vam je potrebna pomoć?

mts TV

Da li je mts TV usluga digitalizovana, da li je potrebno da obezbedim STB (Set Top Box) uređaj i koliko kanala mi je omogućeno za gledanje?

Da, mts TV je digitalna televizija koja vam pruža preko 100 kanala u digitalnom formatu i preko 15 kanala u HD rezoluciji, kao i dodatne usluge. U sklopu mts TV usluge dobijate na korišćenje STB (Set Top Box) uređaj, tako da nije potrebno da kupujete dodatne uređaje.

Da li mogu da gledam mts TV na više TV uređaja?

Da. Usluga se, u sklopu mesečne naknade, realizuje preko jednog TV uređaja. Ukoliko želite da pratite sadržaje kanala nezavisno na više TV uređaja, potrebno je da podnesete zahtev za dodatni STB (Set Top Box) u mts poslovnici.

Da li pored osnovnog paketa kanala mogu da gledam i neke dodatne kanale?

Naravno, pored Osnovnog paketa kanala koji je dostupan u okviru mesečne naknade, u okviru mts TV usluge možete da aktivirate i dodatne pakete kanala. Način aktivacije i cene dodatnih paketa pogledajte u delu Informacije i podrška/Televizija/mts TV i Informacije i podrška/Televizija/Kombinacije paketa. Odaberite dodatni paket i dugme „Detaljnije“ za informacije o paketu i njegovoj aktivaciji. Za otkaz istog dodatnog paketa više od jednog puta u toku meseca plaća se naknada od 150 dinara (sa PDVom)

Propustio sam svoju omiljenu TV emisiju, kako mogu ponovo da je pogledam?

mts TV pruža dodatne usluge pomoću kojih možete da snimite ili da premotate sadržaj unazad za 60 minuta ili 72 sata. Usluge koje to omogućavaju su: gledaj unazad koja je svim korisnicima dostupna besplatno, snimanje sadržaja i usluga 72 sata unazad.

Koja je razlika između usluga Video klub i HBO On Demand?

Video klub je usluga koja omogućava da iznajmite željeni sadržaj - filmove, serije, emisije i druge sadržaje iz ponude. Cena se razlikuje u zavisnosti od sadržaja koji iznajmljujete. Iznajmljeni sadržaj možete pogledati u periodu od 24h. Svim korisnicima koji aktiviraju HBO paket aktivira se i HBO On Demand usluga koja se nalazi u okviru usluge Video klub. Iznajmljivanje sadržaja u okviru HBO On Demand je besplatno.

Imam kablovsku televiziju kod drugog operatera. Da li mogu preko vas da aktiviram mts TV?

Naravno. Usluga mts TV se realizuje preko fiksne telefonske linije i potpuno nezavisno funkcioniše u odnosu na usluge koje pružaju drugi operateri. Za mts TV uslugu možete da se prijavite u najbližoj mts poslovnici ili pozivom na broj 0800/100 100.

Želim da koristim mts TV, ali mi to trenutno nije omogućeno. Zbog čega?

Kompanija Telekom Srbija teži ka tome da svim korisnicima omogući korišćenje usluga koje imamo u ponudi. Neke telefonske linije i centrale to ne podržavaju ili je u pitanju veća udaljenost od centrale. Nakon podnošenja zahteva, nastojaćemo da vam u najkraćem roku omogućimo korišćenje usluge. Za mts TV uslugu možete da se prijavite u najbližoj mts poslovnici ili pozivom na broj 0800/100 100.

Da li radi mts TV ako ne radi telefonska linija ili Internet?

Sve tri usluge su nezavisne, ali dele deo mrežne infrastrukture. Ako problem nije nastao na delu mrežne infrastrukture koja je zajednička za sve tri usluge, mts TV usluga može raditi iako neka od drugih usluga nije trenutno u funkciji.

Kako zabraniti deci gledanje pojedinih kanala?

U okviru mts TV usluge imate mogućnost Roditeljske kontrole i zaključavanja kanala. Ukoliko koristite Intracom platformu, u delu menija Upravljanje nalogom/Korisnički nalog/Upravljanje korisnicima, izaberite korisnika čija ovlašćenja želite da izmenite i time dobijate mogućnost da aktivirate Zabranu gledanja, kako određenih emisija, tako i Zaključavanje kanala. Zaključanim sadržajima prilazite korišćenjem PIN-a za roditeljsku kontrolu.

Kome/gde se mogu prijaviti problemi u korišćenju usluge ili opreme?

U slučaju pojave tehničkih problema tokom korišćenja mts TV usluge, prijavite smetnju na broj 0800/100-100, opcija 4. Zbog efikasnijeg otkrivanja i rešavanja problema, neophodno je da modem i STB uređaj bude uvek uključeni. Ukoliko su vam potrebne detaljnije informacije o mts TV usluzi i dodatnim mts TV uslugama možete da pozovete Kontakt centar 0800/100-100, opcija 3.

Da li mogu da gledam jedan kanal dok snimam program na nekom drugom kanalu?

U toku gledanja jednog programa, možete naručiti snimanje bilo kog drugog programa. Moguće je i istovremeno snimanje sadržaja sa više televizijskih kanala.

Zašto se prilikom naručivanja snimanja sadržaja (npr. filma) nekada događa da sadržaj ne bude snimljen u potpunosti?

Snimanje sadržaja se vezuje za programsku šemu. Ako kod date TV stanice dođe do pomeranja programske šeme, može se desiti da ne bude snimljeno ono što ste naručili. Zato preporučujemo da, u procesu naručivanja snimanja određenog sadržaja, uračunate vreme pre početka sadržaja i nakon završetka sadržaja.