Svi agenti su trenutno zauzeti, molimo Vas da pokušate ponovo.

Otkaži Ponovi zahtev
Pošalji e-mail

Došlo je do greške, e-mail nije poslat. Molimo Vas da pokušate kasnije!

OK

Vaša poruka je poslata, odgovor ćete dobiti na navedenu e-mail adresu.

OK

Vaša poruka je poslata, prvi slobodan agent će Vam odgovoriti u najkraćem roku.

Otkaži

Trenutno nismo na mreži. Molimo Vas da ostavite poruku, odgovor će biti poslat na navedenu e-mail adresu.

Da li vam je potrebna pomoć?

Kako da mi odmah nakon plaćanja računa usluge mobilne/fiksne telefonije opet budu na raspolaganju?

Ukoliko su Vam, zbog neplaćenih računa, na broju koji koristite isključene usluge mobilne/fiksne telefonije, imate mogućnost da Vam usluge opet budu na raspolaganju odmah nakon plaćanja računa, bez čekanja na evidentiranje uplate.


Uključenje usluga mobilne telefonije

    1. Pozovite Kontakt centar 0800 100 100, sa mts broja koji želite da uključite (poziv je besplatan),

    2. odaberite opciju 2 - informacije o uslugama mobilne telefonije,

    3. automat će vam saopštiti informacije o broju računa i uslugama koje se nalaze na tom računu,

    4. nakon saopštavanja informacija o visini dugovanja i načinu uplate, odaberite opciju 2 - uključenje na reč,

    5. automat će Vam potvrditi da je izdat nalog za uključenje usluga.

Odabirom opcije 5 u meniju za usluge mobilne telefonije i unosom šifre korisnika, možete da dobijete informacije o dospelim potraživanjima za sve račune mobilne telefonije i Box paketa.


Uključenje usluga fiksne telefonije

    1. Pozovite Kontakt centar 0800 100 100, sa fiksnog broja koji želite da uključite (poziv je besplatan),

    2. odaberite opciju 3 - informacije o uslugama fiksne telefonije, Internetu, mts TV i Box paketima,

    3. automat će Vam saopštiti informacije o broju računa i uslugama koje se nalaze na tom računu,

    4. nakon saopštavanja informacija o visini dugovanja i načinu uplate, odaberite opciju 2 - uključenje na reč

    5. automat će Vam potvrditi da je izdat nalog za uključenje usluga.

    Odabirom opcije 1u meniju za usluge fiksne telefonije i unosom šifre korisnika možete da dobijete informacije o dospelim potraživanjima za sve račune fiksne telefonije i Box paketa.

Koliko iznosi zatezna kamata na račun koji je plaćen nakon predviđenog roka plaćanja?

Zatezna kamata se menja svakog meseca i zavisi od rasta cena na malo, a objavljuje se u Službenom glasniku Republike Srbije. Informacije o zateznoj kamati možete proveriti na www.cekos.co.rs.

Koji je rok za podnošenje reklamacije na visinu računa?

Rok za podnošenje reklamacije na iznos računa je 30 dana od dana dospeća računa. Ukoliko želite da podnesete prigovor, sve potrebne i informacije možete da pronađete na stranici Reklamacije

Na koji način mogu da aktiviram/deaktiviram automatsko obaveštenje o prenetom broju?

Automatsku govornu poruku kojom vas, pre uspostavljanja veze, informišemo da je korisnik kojeg pozivate preneo svoj broj u drugu mobilnu mrežu, možete da aktivirate, odnosno, deaktivirate pozivom Korisničkog servisa na broj 064789 u direktnom razgovoru sa našim operaterom.

Šta je šifra korisnika i gde da je nađem na računu?

Šifra korisnika je jedinstveni broj koji služi za identifikaciju svakog pojedinačnog korisnika naših usluga i prikazana je u gornjem levom uglu vašeg računa. Pogledajte primer računa

Na koji način mogu da izvršim aktivaciju/deaktivaciju SMS obaveštenja o promotivnim akcijama Telekoma Srbija?

Ukoliko više ne želite da primate SMS obaveštenja o promotivnim povoljnostima koje nudimo našim korisnicima, pozovite Kontakt centar na broj 0800 100 100 ili pošaljite SMS poruku sa bilo kojim tekstom na broj 6560.

Ukoliko, nakon što ste izvršili deaktivaciju, ponovo želite da primate SMS obaveštenja o novim promocijama Telekoma Srbija, pošaljite SMS poruku sa bilo kojim tekstom na broj 6410 ili pozovite 0800 100 100.