Svi agenti su trenutno zauzeti, molimo Vas da pokušate ponovo.

Otkaži Ponovi zahtev
Pošalji e-mail

Došlo je do greške, e-mail nije poslat. Molimo Vas da pokušate kasnije!

OK

Vaša poruka je poslata, odgovor ćete dobiti na navedenu e-mail adresu.

OK

Vaša poruka je poslata, prvi slobodan agent će Vam odgovoriti u najkraćem roku.

Otkaži

Trenutno nismo na mreži. Molimo Vas da ostavite poruku, odgovor će biti poslat na navedenu e-mail adresu.

Da li vam je potrebna pomoć?

Da li mogu da promenim tarifni profil ako imam važeću ugovornu obavezu i na koji način?

Tokom trajanja ugovorne obaveze možete da pređete na postpejd tarifu koja je cenovno ista ili viša od izabrane tarife prilikom potpisivanja ugovora. Prva promena tarife je besplatna, a svaka naredna se tarifira 52,56 dinara uz naredni mesečni račun. Promena se realizuje prvog u narednom mesecu. Zahtev za promenu tarife možete da podnesete pozivanjem kontakt centra na broj 0800/100 100 ili u mts poslovnici.

Kako da ograničim potrošnju na svom postpejd broju?

Potrošnju na postpejd broju možete da ograničite definisanjem maksimalnog iznosa za potrošnju saobraćaja u toku meseca (limit). Zahtev za definisanje limita možete da podnesete pozivanjem kontakt centra 0800/100 100 ili u mts poslovnici.

Ukoliko u toku meseca potrošim besplatni saobraćaj iz mesečne naknade da li mogu da kupim dodatnu količinu?

U svakom trenutku na raspolaganju su povoljni tarifni dodaci za minute, poruke i internet. Aktivacijom tarifnih dodataka dobijate željeni saobraćaj po znatno nižoj ceni u odnosu na redovni postpejd cenovnik saobraćaja. Dodatke možete da aktivirate u mts centar aplikaciji, opcija Ekstra dodaci ili u mts vodiču na *797#, opcija Ekstra dodaci.

Koja su mi dokumenta potrebna za zaključivanje postpejd ugovora?

    Da biste zaključili postpejd ugovor, potrebno vam je sledeće:
    Fizička lica
  • važeća lična karta na uvid
  • Pravna lica
  • rešenje iz APR –a
  • pečat firme

Da li mogu da pređem sa pripejda na postpejd i da zadržim isti broj?

Ukoliko ste naš pripejd korisnik, u svakom trenutku možete da pređete na postpejd tarifu a da pri tome zadržite broj na koji ste navikli. Dovoljno je da dođete u najbližu poslovnicu i ponesete sa sobom pripejd karticu i važeću ličnu kartu. Usluga prelaska je besplatna.

Da li mogu da zadržim isti broj u slučaju oštećenja, gubitka ili krađe SIM kartice?

Oštećenu, izgubljenu ili ukradenu SIM karticu možete besplatno da zamenite za novu karticu, uz zadržavanje istog broja. U našim poslovnicama ćete dobiti novu postpejd karticu. Da biste zaštitili vaš postpejd račun, preporučujemo vam da krađu ili gubitak SIM kartice prijavite našem Kontakt centru 0800 100 100.

Da li mogu da dobijem listing za određeni period ?

Zahtev za izdavanje listinga možete podneti pozivom kontakt centra na broj 0800 100 100 ili u mts poslovnici za period do 6 meseci unazad. Listing saobraćaja možeš da dobijaš na kućnu adresu uz mesečni račun. Pregled listinga saobraćaja za mobilne i fiksne brojeve je moguće obaviti i online, putem portala Moj mts za period do 3 meseca unazad.

Kako mogu da proverim stanje na računu?

Proveru stanja na vašem postpejd računu možete izvršiti unošenjem koda *797#, nakon čega će se na ekranu mobilnog telefona pojaviti informacija o vašem zaduženju. Na ovaj način, možete besplatno da proverite stanje na vašem računu i dok ste u inostranstvu, ukoliko ste odabrali mrežu roming operatora koja podržava USSD tehnologiju. Ukoliko roming operator koga ste odabrali kasni u dostavljanju izveštaja na osnovu kojeg obrađujemo saobraćaj ostvaren u romingu, može se dogoditi da se obračun potrošnje u romingu prikaže sa izvesnim kašnjenjem.

Da li mogu da pređem sa postpejda na pripejd?

Da, možete besplatno da pređete sa postpejda na pripejd, a da istovremeno zadržite postojeći korisnički broj. Prelazak sa postpejda na pripejd je moguć po isteku ugovorne obaveze i ukoliko ste izmirili sva prethodna dugovanja. .

Da li kao postpejd korisnik mogu da pređem na Kontrolu troškova?

Da, možete preći sa postpaid sistema na tarifni profil Kontrola troškova, ukoliko nemate dugovanja i ukoliko je istekla ugovorna obaveza. Zahtev se podnosi dolaskom u poslovnicu.

Da li sam u obavezi da plaćam 3G uslugu ukoliko koristim 3G telefon?

Kupovinom postpaid paketa sa 3G telefonom, u obavezi ste da tokom trajanja ugovorne obaveze plaćate naknadu za 3G uslugu.