Svi agenti su trenutno zauzeti, molimo Vas da pokušate ponovo.

Otkaži Ponovi zahtev
Pošalji e-mail

Došlo je do greške, e-mail nije poslat. Molimo Vas da pokušate kasnije!

OK

Vaša poruka je poslata, odgovor ćete dobiti na navedenu e-mail adresu.

OK

Vaša poruka je poslata, prvi slobodan agent će Vam odgovoriti u najkraćem roku.

Otkaži

Trenutno nismo na mreži. Molimo Vas da ostavite poruku, odgovor će biti poslat na navedenu e-mail adresu.

Da li vam je potrebna pomoć?

Da li mogu da promenim postpejd tarifu u toku trajanja ugovorne obaveze?

Da, u toku trajanja ugovorne obaveze možete da pređete na postpejd tarifu sa istom ili višom mesečnom naknadom od izabrane tarife prilikom potpisivanja ugovora. Po prelasku na tarifu sa višom mesečnom naknadom, minimalno korišćenje tarife je 90 dana, nakon čega možete da pređete na tarifu sa nižom mesečnom naknadom. Ukoliko ste korisnik stare tarife Priča, Miks ili Super i želite da pređete na novu tarifu Morava, Omorika ili Soko to možete da uradite u svakom trenutku. U toku ugovorne obaveze možete da pređete na postpejd tarifu Morava, Omorika ili Soko sa istom ili višom mesečnom naknadom od izabrane tarife Priča, Miks ili Super prilikom potpisivanja ugovora. Po prelasku na novu tarifu sa višom mesečnom naknadom, minimalno korišćenje tarife je 90 dana, nakon čega možete da pređete na tarifu sa nižom mesečnom naknadom, odnosno na tarifu Morava, Omorika ili Soko koju ste odabrali nakon prelaska sa stare tarife Priča, Miks ili Super. Ukoliko pređete sa tarife Priča, Miks ili Super na neku od novih tarifa Morava, Omorika ili Soko nemate mogućnost da se vratite na neku od starih tarifa.

Da li mogu da pređem na nižu tarifu od one koju imam u toku trajanja ugovorne obaveze?

Ukoliko tokom trajanja ugovorne obaveze pređete na tarifu sa višom mesečnom naknadom, nakon 90 dana korišćenja tarife možete da pređete na tarifu sa nižom mesečnom naknadom, ali ne postoji mogućnost prelaska na tarifu sa nižom mesečnom naknadom od inicijalne koju ste izabrali prilikom potpisivanja ugovora.

Koliko često mogu da menjam tarifu u toku meseca?

U toku meseca moguća je jedna promena tarife.

Posle koliko vremena mi je aktivirana nova tarifa?

Promena tarife je trenutna i nastupa odmah nakon vašeg zahteva za promenu tarife, bez čekanja 1. u narednom mesecu.

Koliko se naplaćuje promena tarife?

Prelazak na tarifu sa višom mesečnom naknadom je besplatan, dok se svaki povratak na inicijalnu tarifu sa nižom mesečnom naknadom naplaćuje 99 din.

Ukoliko promenim tarifu, šta se dešava sa preostalim saobraćajem iz stare tarife?

Prilikom promene tarife dodeljuje vam se saobraćaj iz nove tarife, dok se preostali saobraćaj iz prethodne tarife briše.

Na koji način mogu da promenim tarifu?

Promenu tarife možete da obavite pozivanjem mts vodiča na *797#, opcija Promena tarife, slanjem besplatne SMS poruke sa tekstom M1, M2, M3, O1, O2, O3 ili SOKO (kako bi se prešlo na željenu tarifu Morava 1, Morava 2, Morava 3, Omorika 1, Omorika 2, Omorika 3 ili Soko) na broj 333, online na našem sajtu u delu Moj mts, dolaskom u naše poslovnice ili pozivom kontakt centra na 0800 100 100.

Da li mogu da pređem sa stare postpejd tarife na neku od tarifa Morava, Omorika i Soko?

Da u svakom trenutku možete, a ukoliko je u toku ugovorna obaveza možete da pređete na postpejd tarifu sa istom ili višom mesečnom naknadom od izabrane tarife prilikom potpisivanja ugovora. Promenom tarife dobijate sve pogodnosti koje vam donose nove tarife, pogodnosti koje ste koristili u okviru stare tarife prestaju da važe.

Da li mi se produžava ugovorna obaveza ako promenim tarifu tokom trajanja postojeće ugovorne obaveze?

Promena tarife ne utiče na trajanje ugovorne obaveze.

Da li se prilikom promene tarife automatski aktivira usluga Net Limit?

Usluga Net Limit e automatski aktivira prilikom promene tarife i omogućava vam da nakon potrošene količine MB iz tarife, koristite internet po smanjenoj brzini (do 64/32 Kb/s) bez dodatnih troškova. Cena mesečne naknade je 99 dinara. Usluga se automatski obnavlja, a ukoliko želite možete da je deaktivirate u našim poslovnicama ili na 0800 100 100. Kada jednom deaktivirate Net Limit, usluga se neće automatski aktivirati prilikom naredne promene tarife.

Da li će mi biti aktivirani dodaci za besplatan pristup društvenim mrežama i aplikacijama?

Da, u slučaju da promenite tarifu i izaberete Omorika 1, Omorika 2, Omorika 3 ili Soko tarifu očekuju vas dodaci za besplatan pristup najpopularnijim aplikacijama.

Kako mi se naplaćuje promena tarife u slučaju da mi je već istekla ugovorna obaveza, ili ako imam ugovor na neodređeno vreme?

Naplaćuje se isto kao u slučaju promene tarife tokom postojeće ugovorne obaveze – prelazak na cenovno višu tarifu se ne naplaćuje, dok se povratak na inicijalnu tarifu sa nižom mesečnom naknadom naplaćuje 99 dinara.